Du er her

Borger.dk

09.11.2016 Nyhed:

Nye NemSMS-undervisningsforløb i demomiljøet til borger.dk

Hvordan tilmelder jeg mig NemSMS fra det offentlige? Hvor angiver jeg mit mobilnummer? Hvordan bekræfter jeg mit mobilnummer med en SMS-kode? Med videreudviklingen af demo.borger.dk får borgere mulighed for at øve sig på dette, i et lukket miljø – det vil sige uden brug af personlige oplysninger.

22.01.2016 Nyhed:

Højt kendskab til borger.dk

Digitaliseringsstyrelsen undersøger hvert år borgernes kendskab til borger.dk og spørger i samme undersøgelse, hvor trygge borgerne er ved at anvende borger.dk.

09.12.2015 Nyhed:

Ny måling viser høj tilfredshed med borger.dk

Digitaliseringsstyrelsen har i en ny undersøgelse spurgt brugerne, hvor tilfredse de er med borger.dk, og resultatet er positivt. Aldrig er der målt så høj tilfredshed, og indsatsen for at øge brugervenligheden ser ud til at være lykkedes.

20.03.2015 Nyhed:

Borger.dk bliver mere brugervenlig

Onsdag den 18. marts er borger.dk vågnet op med et nyt og mere brugervenligt design. Ændringerne vedrører primært navigation og brugerens vej gennem portalen, mens indholdet altovervejende er det samme.

09.02.2015 Nyhed:

Ny besøgsrekord på borger.dk

I januar måned var der over 3.1 millioner besøg på borger.dk. Det er ny rekord.

14.01.2015 Nyhed:

9 ud af 10 danskere kender borger.dk - og tilfredsheden er høj

Digitaliseringsstyrelsen afsluttede 2014 med at måle danskernes kendskab til og tilfredshed med borger.dk. Konklusionen er, at kendskabet til borger.dk er stort, og at langt de fleste af brugerne har gode erfaringer med portalen.

19.08.2014 Nyhed:

Borger.dk hitter hos danskerne

Borger.dk er blevet en hjemmeside, som danskerne kender og bruger. Senest er sitet i stor stil blevet brugt til at bestille det blå sygesikringsbevis. I den helt store sommerferiemåned, juli, havde borger.dk mere end 1,1 millioner besøg.

20.02.2014 Nyhed:

Borger.dk tager brugervenlighed alvorligt

Digitaliseringsstyrelsen er fast besluttet på at give borgerne gode oplevelser på borger.dk. Et af de vigtigste midler til at nå målet er at arbejde indgående og vedholdende med brugervenlighed.