Du er her

Borgerservice

02.03.2017 Nyhed:

KL: Styrk kommunens borgerservice med servicedesign

KL og Programmet for Sammenhængende Digital Borgerservice har lanceret en vejledning og en værktøjskasse til kommuner, som ønsker at arbejde med servicedesign. Servicedesign er en arbejdsmetode, som giver mulighed for at kvalificere og levere en bedre digital service.

06.09.2016 Nyhed:

Buzz på lossen: Mød din kommune på genbrugspladsen

Næste gang du tager på genbrugspladsen i Ringkøbing-Skjern Kommune, kan du måske få målt både blodtryk og dæktryk eller høre, hvordan du online låner magasiner, aviser og film på biblioteket til din mobil, tablet eller pc.

25.04.2016 Nyhed:

Borgerservice er blevet lys og lækker i Aalborg

Borgerservice er blevet renoveret, så det passer til nutidens opgaver og måden at servicere borgerne på. De nye rammer blev officielt indviet af borgmester Thomas Kastrup-Larsen tirsdag den 19. april.

28.08.2015 Nyhed:

Borgerservice rykker ind i Byrådssalen

Borgerservice på Tønder Rådhus skal moderniseres og får derfor midlertidigt til huse i Byrådssalen. Derfor må kommunalbestyrelsesmøderne flyttes ud af Rådhuset og flyttes til Tønder Sport- og Fritidscenter.

14.08.2015 Nyhed:

Hent BorgerApp og få hjælp til vores digitale selvbetjeningstilbud

Med BorgerApp kan du nu se Morsø Kommunes digitale selvbetjeningstilbud direkte på din mobil eller tablet. BorgerApp hjælper dig med at klare de mest almindelige henvendelser til det offentlige – digitalt og lige ved hånden.

11.08.2015 Nyhed:

Betal med mobilen i Borgerservice i Morsø Kommune

Nu kan du også bruge mobilen til at betale for dit nye pas, kørekort mm. Fra 1. juli kan der modtages betalinger i Borgerservice med MobilePay og Swipp.

12.06.2015 Nyhed:

Betal regningen til kommunen med mobilen

Indbetalingskortene fra Frederiksberg Kommune har fået nyt udseende. Fra nu af vil langt de fleste – både de almindelige og elektroniske – indbetalingskort også indeholde en QR-kode.

04.05.2015 Nyhed:

Borger nr. 4000 har nu booket sin egen samtale

De ledige har nu mulighed for at booke deres samtaler i en række af landets jobcentre. Selvom det ikke er alle jobcentre, der endnu tilbyder Selvbooking, tyder de første erfaringer på, at både de ledige og jobcentrene har taget muligheden til sig.

29.04.2015 Nyhed:

Call-center har en positiv effekt på byggesagsbehandlingen

Aarhus Kommunes Byggesagsafdeling har løftet serviceniveauet i betydelig grad siden indførslen af et nyt call-center. Et enkelt opkald kan nu give hurtigt svar på generelle spørgsmål. I første kvartal af 2015 er hele 80 procent af alle henvendelser dermed blevet afklaret allerede ved første kontakt med call-centeret.

27.04.2015 Nyhed:

Den Digitale Hotline er en ny service til borgere i Aalborg Kommune

Bor du i Aalborg Kommune, og har du brug for hjælp til digital selvbetjening, så ring til Den Digitale Hotline.

Sider