Du er her

Digitaliseringsstyrelsen afholder leverandørmøde om Digital Post

Informationsmødet afholdes tirsdag den 8. marts 2016 kl. 10.00-15.00 på Nationalmuseet, Ny Vestergade 10, 1471 København K.
Der vil blive serveret frokost og eftermiddagskage på mødet. Tilmelding kan ske til Stephanie Piontek, stipp@digst.dk senest den 1. marts 2016.

Dagsorden for mødet (der tages forbehold for ændringer):

Kl. 10.00: Velkomst og baggrund
Kl. 10.10: Status på forvaltningen af Digital Post
- Status på driftsdata
- Orientering om den fællesoffentlige fjernprintsløsning
- Drøftelse af erfaringer med driften (konkrete emner kan meldes
ind til stipp@digst.dk senest fredag den 4. marts 2016)
Kl. 11.30: Status på myndighedernes arbejde med Digital Post
- Erfaringer med myndighedernes implementering af Digital Post
- Nye myndigheder på Digital Post i 2016
Kl. 12.00: Frokost i Restaurant Julian
Kl. 13.00: Nye funktioner i Digital Post i 2016
- Præsentation af nye funktioner i Digital Post
- Hvilken betydning har de nye funktioner for jer som leverandør?
Kl. 14.00: Q&A
Kl. 14.30: Eftermiddagskaffe- og kage samt netværk 
Kl. 15.00: Mødet slutter