Du er her

Mobil borgerservice rykker ud i København

Igen i år pakker Københavns Borgerservice kommunekontoret ned i de funklende grønne Borgerservice2GO-cykler og cykler ud og møder københavnerne, hvor de er. Ved Borgerservice2GO-cyklen kan københavnerne blandt andet få hjælp til samtlige digitale selvbetjeningsløsninger på kk.dk, få udstedt NemID og få hjælp til Digital Post.

Årets mobile kampagne adskiller sig fra de tidligere år og bærer præg af, at der er kommet flere samarbejdspartnere til, og at Københavns Borgerservice i dag er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen.

”Med Borgerservice2GO er vi i stand til at møde københavnerne, hvor de er, og give en ekstra hjælpende hånd til dem, der har særligt brug for det. Det er rigtig positivt, at kommunen samarbejder mere om at give københavnerne endnu bedre service”, siger kultur- og fritidsborgmester Carl Christian Ebbesen (DF).

Stort set hver dag i løbet af maj og juni måned vil Borgerservice2GO komme rundt i København på diverse idræts- og kulturinstitutioner samt til en række hospitaler beliggende i kommunen.